13/12-2010

okej, nu ska jag gå igenom min jääätteintressanta dag tänkte jag :)
joo, de börja såhära, jag vaknade på morgonen , hhaha! jaja sen kom nora som vanligt och vi går ner till bussen, och då såklart kommer inte den!:o så vi står där hur länge som helst , sen går vi hem till nora och dricker te, osen kommer suna och kör oss till skolan. vi missa luciatåget men so what ;) sen så vart de heeeel chill nolektion och jag och rebecka ba pratade (A) sen så flöt dagen på som vanligt, och sen drog jag hem och henka nora hem och käka där, sen gick och ina en promenad med hästarna :) sen gick jag tillbaka till nora och va där och nu är jag hemma! ;) hähä joo jag duscha sen oxå, (A) de va skönt så nu är jag heelfräsch!♥
haha intressant dag huhh? ;)
veet ni vad som hände igår ??!?!? min syster och hennes kompis, asså nelly då badade min kanin i en hink med diskmedel!! och de va 10 minus ute och stackarn höll på att frysa ihjäl !:S så han fick va inne på mitt rum hela kvällen och värma sig, ursh va jag tyckte synd om han!:( men nu mår han bra :)
här är en bild på min sötis oso en på sunni ♥


ignorera mig tack !!:O


spritesötnosen♥

/e


Kommentarer
Postat av: ina

Stackare !

Han som är så litten och söt!!!



sacknar sommaren! <3

2010-12-14 @ 15:02:51
URL: http://iinaemanuelssons.blogg.se/
Postat av: t

sööööta bilder där ja!:d<3

2010-12-15 @ 19:09:31
URL: http://thildahhh.blogg.se/
Postat av: t

sööööta bilder där ja!:d<3

2010-12-15 @ 19:09:53
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0