20/12 - 2010

va i helvete nudå!? asså de vart ju nu som allt skulle ordna sig & bli bra? känslorna skulle bli normala? asså allt utom det hade löst sig, på både bra och dåliga sätt och nu skulle ju även det här fixas så allt kunde bli normalt igen? *suck* seriöst, jag hatar folk som sprider rykten som gör att allt ömtåligt rivs upp igen!!
helt ärligt, såå jävla skönt att jag har dig älskling, finns ingen som får mig att må så grymt bra som du♥

måndag, igen, som vanligt. kuul där ;) fast nää. hatar när saker bara går av sig själv som robotar, som skolveckor! aja, nu är de snart slut på skiten för ett litet tag, J-U-L-L-O-V! på onsdag slutar vi!! :DDD
tillbax de måndagen nu då, finns inte så mkt att skriva om den, öööö jag vakna, jag dog, jag gick till skolan, dog lite till &sen fick jag energi från ingenstans, så jaa, dom flesta vet nog hur jag och josefina är när vi har överskåttsenergi ;) sen så åkte jag hem och fixade pannkakssmet, hähä duktig chey! josefina skulle kommit hit men hon orka inte gå så de sket sig. en annan dag bejbi!♥ haha känner att min blogg är såååå intressant men vafan, mitt liv är intressant !:D

asså kolla dom här SUPER gamla bilderna på mig! hur kunde jag gå runt så ?:S





haha tur att man förendras!
/e


Kommentarer
Postat av: Norisen

du var ju asgullig! :o <3

2010-12-20 @ 19:50:31
URL: http://aomaron.blogg.se/
Postat av: josefina

aww<3

2010-12-22 @ 14:28:17
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0