äe hos josefinabby !

yess sitter hemma hoss josefina med hennes mac (A) ska sova här osånt, de blir räääligt mysigt :)
idag så drog jag och josefina hem te wille och träffa han och jacke osen film hoss boban, tyvärr va vi tvunga att dra rätt så tidigt men jaja, de vart kul iaf :) ikväll/inatt blire att snacka med min gumsi, vi har så mkt att snacka om som vanligt ;) ♥ och jaa, jag är mkt med josefina och vi snackar hela tiden men helt ärligt finns de ingen som står mig så nära och som jag verkligen kan snacka med om allt som hon och vi berättar allt för varandra, så äre, älskar dig bby♥
vi kolla idol förrut, som btw suuuger !:o haha olle är snygg (A) men byebye nu ska jag gå och göra lite saker med josse ;)) /e

Kommentarer
Postat av: josefina

ella helt seriöst jag vet inte vad jag skulle göra utan dig , du är mitt allt , ingen förutom du vet igentligen allt om mig , du kan mig ut och innan och du vet vad jag mår bra av i alla sitvationer,om jag mår piss så ringer du mig , du förstår inte hur skönt det faktiskt är !<3

2010-12-04 @ 14:51:30
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0