får bli en hemmakväll

blir helt enkelt en hemmakväll för min del, godis, film och sims äre som gäller !:) inte så jättekul men de funkar, blir att dra på sig mjukisdressen oxå♥ jaja men nu tänkte jag hissa & dissa !


♥ filmkväll med kompisar- aaasmysigt, verkligen nått som jag älskar!
♥ träna- har jue vart sjuk ett tag nu och inte fått träna och då känner jag verkligen hur mkt jag saknar de, är såå gött att verkligen ta ur sig!
♥ att gå vidare- om man har de skit och sen bara tar sig ur de och går vidare med ett leende, grymt strongt, och jag syftar just nu på en viss person, tror nog att du vet vem du är gumman ♥
♥ min första ponny- är ett extremt roligt datorspel !:D



♥ oäkta känslor- bara att lägga ner, inte okej och lixom helt onödigt.
♥ att inte ha någon kamera- väärldens handikapp !
♥ att sakna någon- inte kul när den personen inte kan komma till en när man verkligen saknar den...

sådär jaa, nu ska jag återgå till ice age ;) ha en grym lördag !♥
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0