igår = myyyysigt!

kom nyss hem från moabejb, har sovit där, mysigt värre!♥
kvällen spenderades hemma hoss jakkeboi med moa, tobbe och olivia :) kan väll säga att vi fick dagens motion oxå för vi gick hela vägen hem till olivia från konsum!:o sen körde olivias pappa oss hem till jakke, jag låg över moa, jakke och tobbe i baksätet, hehe prinsessan här ;) sedan bara vi chilla hoss jakke, jag och olivia hade lite roligt med jakkes bdb, fb och msn (A) sedan parkerade vi oss i soffan med popcorn, tjockisarna här va!;)
sen så sov jag jue hoss moa och vi tittade sex&the city och pratade.  oso käka vi kaninbajs! som egentligen är chokladflingor som ser ut som kaninbajs ;)

ni är fanemig dom bästa vännerna man kan ha. kan berätta allt för er och jag vet att ni håller käfft, vad det än handlar om. kan verkligen vara bara mig med er, älskar er så jävla mkt, ni betyder allt!♥

/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0