jag saknar dig :(

saknar dig älskling, kom och ge mig en kram♥

shitt de är nyår imorrn! känns som 2010 har gått i tusen kilometer, lixom man firar nyår osen pang så ska man göra de igen. så mycket har hänt, speciellt under hösten. våren var en deppkärlek, sommaren var perfekt och hösten förendrade allt. våren, asså shitt! en jävla crush hade jag då, på vem tänker jag inte säga men har nog aldrig vart så depp, känslan av att aldrig få den man vill ha. var depp typ hela våren, de hände massor med skit då, orkade inte med skolan, hade de jobbigt hemma och massa annat. vilken jävla lättnad de va att gå på sommarlov. och sommaren, önskar att jag kunde spola tillbaka den och få uppleva den igen. sena kvällar, hästar, bad, inga tankar, inga jobbiga kärlekar,underbara kaninungar och bara njuta av frihet! sen kom hösten, och oj vad allt förendrades! jag förendrades, dom omkring mig förendrades och allt blev mer. jag blev ännu tightare med josefina och rebecka och moa.oscar och oscar blev bästa vännerna.  lärde känna william, danne, tobbe, jonas, jakke, och fan va glad jag är för de! olivia, sanna, linn, julia och louise blev ngra av mina närmaste vänner. lukas blev min första kärlek efter min deppperiod, den tog slut rätt så snabbt men de vart en fin tid ändå. höstlovet, jag kmr aldrig att glömma de! ojojoj sjuntorp varje dag nästan, jakke, wille, danne blev ngra av mina tightaste vänner, jag lärde känna boban, josefina & jag, vi blev mer en det vi redan var, de var oxå början på de jag har nu, jacob hallberg, min finaste, underbaraste och allra bästa pojkvän♥ alla fina kvällar ute med er, ni vet  vilka ni är, jag kmr aldrig glömma dom, kmr aldrig glömma när vi plinga på husen & dom som bodde där fick damp, '' jävla ungar!'' haha så fina minnen. men såklart var inte hösten bara fin, tvärtom, så jävla mkt känslor, så många problem och så många tårar runt mig har jag aldrig vart med om innan, woow, alltså helt otroligt att vi fof är hela igentligen! är så glad att allt har löst sig nu, allt är som de ska , iaf nästan & jag är helt redo för de nya året, taggad för vad de har att erbjuda, men jag kmr aldrig glömma 2010, allt som hände och allt vi sa, alla gånger jag har skrattat, gråtit och ibland bara velat bort. så hejdå fina 2010 och hejhej 2011, hoppas du kan toppa detta året!
 
 

 
 

 
 älskar er, ni är allt för mig ♥

Kommentarer
Postat av: Amelie

jag älskar dig ella, träffas genast!

2010-12-30 @ 20:50:17
URL: http://kittykanon.blogg.se/
Postat av: josefina

alla problem vi haft detta året har fört oss närmare till varandra men jag måste säga att 2010 var skit, jag slängde bort så mkt tid på onödiga saker igentligen, men jag saknar ändå alla sjuntorps dagar fast jag inte saknar just honom :)

men gumman nytt år och inga nya problem ;)

nu ska vi fanemig leva livet och göra sjukt mkt roligt och bara skita iallt gammalt , glömma!<3

älskar dig av hela mitt hjärta<3

2011-01-01 @ 12:00:25
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha,lite efter kanske men;) fin text,tror nog ingen

Kommer att glöma 2010! Bästa året på länge, måste medge

att bilden på mig är rätt fräck;) älskar dig gumman!<3

2011-01-11 @ 22:40:20
URL: http://Oliviasannalinn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0