jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

godmorgon väärlden !;) vakna upp idag och kände mig ovanligt glad av ngn andledning så de blir nog en bra dag idag asså känns de som !(Y) så vad händer idag ? joo, vi ska fixa iordning i stallet för de kmr snart en häst som ska bo här, hon heter tora så vi måste fixa lite inför de, sen så blire att rida osen baka pepparkakor !!♥
ungefär så ser dagen ut för mig :) har typ sträckt min arm när jag sov hos josefina så nu kan  jag typ inte lyfta mer  en lite oso gör de jätteont :( tror att josefina sparka till mig när vi sov ?!:o
hade en fett konstig dröm inatt btw, drömmde om josefina, rebecka, wiliam, jacke och jag och helt jävla sjuk !:o
rebecka, lova att du aldrig bygger en maskin som spränger katter :S du gjorde de i min dröm ....
jaja, känner att min blogg är såå intressant mene ärssh , ;)
höörs :)
/e♥


Kommentarer
Postat av: josefina

vad drömde du ;) <3

2010-12-05 @ 11:48:32
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0