julklappar♥

har fått massor med fina juleklappar, nämligen :

högtalare+bas till datorn
locktång som va typ allt, lock,platt, våffel & massa
pyjamas
fotbollskläder ir va man säger
choklad
pengar
parfym
tjocketröja+ t-shirt

tror att de vart allt, iaf en väldigt lyckad jul, firade med alla osen åkte vi hem & spela tevespel med rasmus, de va kul för han va typ lika kass som jag, bara lite bättre ;) hihi osen på idag kom alla till oss och käka, oso såklart fotbollsmatch (som de alltid blir när vi träffas allihopa) fast denna gången blev de i musikrummet! sen så när dom åkte så drog jag och julia ut och sprang, känn på den! lite bilder på juleklappaarna :D





och jag har fof den kassa nikonkameran, saknar min :( den skulle kanske va klar i mellandagarna så vi håller tummarna för de!
ppuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0