måndag 6/12- 2010

baby du är allt, glöm inte de 

så vart de måndag igen då, seeeeeeeeeegt!
jaja , tog mig igenom den med hjälp av rebecka & moa, hehe jag och moa är lite ..... roliga ibland (A) nämen nu ska vi inte forska i det ;) sedan utvecklingssamtal, kan jue bara säg att jag är grym i skolan, haha !;) och jaa, jag är bättre än william i spanska! vad han än säger.... (A) sen så hem och fixa pannkakor men råkade hälla i massor med salt men de blev faktiskt gott ändå ;)
2 veckor kvar tills jullovet, så sjuukt gött, orkar inte med skolan längre seriöst!:o skoltrött tjej, åhja!
jaja nu ska jag gå och duscha !:DD
/e♥

hähä tycks om mina meega skills på paint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0