mina ben !:O

åh herregud, mina ben är helt döda! först träning igår och sen skridskor hela dagen, snacka om att jag har träningsverk elr! men jaja, de vart helt okej idag iaf, förutom att de hände en grej, men de fixar sig bby♥
fast tror att mina skridskor är försmå? fick iaf sjuukt ont i fötterna (A) och ramlade .... ngra .... ganska många gånger ;) haha!
nu ska jag dra mig ut och rida ;)
imorgon ser planerna ut såhär: först ska jag överleva skolan, sen om jag lyckas med de henkar moa mig hem oso rider jag osen drar vi ut till sjunne och träffar folk och sen sover jag hoss moa♥ grymt härlig dag och längtar massor!:D
jaja, nu får jag sluta skriva och ta mig ut till min kära ponny :)
/e♥

Kommentarer
Postat av: josefina

tack gumman , jag är cp :S <3

2010-12-09 @ 19:37:42
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0