onsdag=avslutning=jullov!♥

yess jullov nu finally! asså faan va gött att va ledig nu Ir, enda tills 10 januari ;=)
avslutningen vart rätt så seg, alla sjöng, amelie sjöng gooorgeus♥ sen så höll den nya rektorn ett tal, alla typ neka de hon sa, stackars ;) sen så gav jag och fick lite fina juleklappar av massa människor, tack sötnosar!♥ bilder på mina klappar kmr sen ikv. snart är de julafton!!!!♥♥♥ längtar somfan asså, osen ska min kusin sova hoss oss , haha fyfan, mig på morgonen :S haha men de blir säkert bra ändå (a) nämen nu måste jag gå ut ur inas rum av ngn dum andledning som inte finns, du är konstig ina!:O har min nya tröja idag btw , bild kmr :D
ppuuss



jag kan inte dansa, jag kan inte dansa lika fint dom du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0