sooommar, sommar och sol !♥

jag saknar verkligen sommaren så jävla mkt !:o asså visst, jag älskar vintern oxå och de är grymt fint osånt men helt ärligt, jag klarar inte av kyla. jag är en sådan person som verkligen hatar att frysa och skulle lätt byta ut 20- mot 30+, och jaa, de ska vara strålande sol, 30+ och ingen vind alls, så ska de vara om jag ska vara nöjd !;)
men vinter är såklart rolig oxå, att åka skidor tillexempel eller julafton och sånna saker, men att va sjuk på vinter ogillas starkt ! hehe så ge mig sol, en strand och en bränna och ella är glad !♥


JÄMNFÖRELSE




VÅR




SOMMAR



HÖST


VINTER

vilken årstid gillar ni bäst ?:)
själv säger jag sommar lätt, sen våren, vintern hösten ♥
/e♥

Kommentarer
Postat av: oliviiaa<3

sommar sol vi vill ha korta skjol osv ;))<3

sommarn ää la klart !



fina bilder ellasöt (a)

2010-12-01 @ 19:18:15
URL: http://oliviasannalinn.bloggplatsen.se
Postat av: noraa

jag gillar hösten (a)<3

2010-12-02 @ 15:45:04
Postat av: ina

Sommar så klart!

men vår vinter och höst är ju ochså bra ;)

2010-12-04 @ 21:45:11
URL: http://hoarsely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0