tisdag 7/12- 2010

sitter och lyssnar på ibland, en superfin låt och grymt bra att lyssna på när man tänker! den får lixom massor med minnen att bara rusa upp i huvudet på mig. mest minnen med min älskade josefina oscarsson som är min allra bästa kompis i hela världen♥
skola idag igen, rätt så chill, börjar med skolbio, alice i underlandet, har redan sett den men de funka endå :)
sedan bara musik och matte och sen sluta 20 över 1 ;) men så måste man jue vänta 2 timmar på bussen -.-
sedan hängde jag med nora hem och åt där och pratade lite och sen  hem och rida :) kom på att ni kanske inte vet hur min sötis ser ut så här är 2 bilder på henne :)





helt sjukt söt Ir hur ?!♥
jaja , nu ska jag ladda min gamla kamera och ta lite bilder på dagens kläder tänkte jag :)
höörs
/e♥

Kommentarer
Postat av: josefina

älskar dig <3

vilken låt?

alla våra minnen alltså :D

2010-12-08 @ 15:54:14
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0