utan er ingen jag ♥

asså helt ärligt, tror inte att ni fattar hur jävla mkt ni betyder för mig, älskar er som livet & är aasglad över att ha er, ni är helt sjuka, helt cp & sjuukt fjortis men de är ni och ni är bäst!♥

josefina/rebecka/moa- mina älskade giirls, ni är allt, fattar ni? med er skrattar jag, gråter jag, dör jag och har de helt underbart med! ni är så sjuukt fina, finns inte ord för er, älskar er mer än allt & vill aldrig förlora er♥

olivia/sanna/linn/julia- mina fotbollssystrar, mina härliga tjejer, galna jaa, fjortisar ohjaa, grymma ohyess! älskar er som fan älsklingar, med er är jag jag♥

lukas/danne/wille/tobbe/jakke- asså goare grabbar får man leta efter! så sjuk humor, sånt jävla humör och så grymt roliga, älskar att vara med er, ni gör verkligen min dag. säg nån gång som ni inte får mig att skratta? asså älskar er boys, & såklart min bejb, du är allt♥

oscar/adam/stoffe- brosorna här va! aaasgrymma killar, bästa vännerna, bästa egona, bästa allt! älskar er, ni är familjen!♥

nora/amelie/susanna- mina finaste, underbaraste, bästaste cheyor, är verkligen mig själv med er, mina systrar, bara mina, kan va med er i flera år utan att tröttna, kan vara tråkig och sur eller glad och galen, älskar er♥
the rest- ÄLSKAR ER ♥


Kommentarer
Postat av: susanna !

JAG ÄLSKAR DEJ OCKSÅ SYSTER MIN ! ♥

2010-12-20 @ 21:12:30
Postat av: josefina

älskar dig , och vi är familjen ,alltid vi 5 :d <3

2010-12-22 @ 14:26:21
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/
Postat av: rebecka

wohooo girlsen! ;)

nejmen älskar dig med ella. YOU ARE MY BFF! :*

2010-12-23 @ 21:31:42
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0