ingen skola för mig ;)

mhm, bussarna gick inte idag heller, vafan är detta, har man en buss ska man väll köra den elr !?!?
jaja, fick höra sen att alla fick dra hem endå för de va för kallt i skolan så ;) så jag har vart hemma hos nora hela dagen, strömmen gick (!!) så vi gick ut och lekte i snön hehe ;) fick snö innanför byxorna OCH tröjan så vart gött kall sen när vi gick in :S fatta att de va 19- hemma hos oss imorrse ! helt fucking sick !
ibland saknar man allt sommaren alltså !

jaja, ikväll ska jag försöka få in lite bilder i datorn men fårse hur de blir med den saken, nu ska jag dra och spela  band hero med nora, julia & ina :)
/e♥


ni kanske tkr de är fel, att de är orättvist och att de skulle varit ni, men nu är de jag, så lev med de, visst bli sura om ni vill, men ta fan inte ut det över mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0