mina älsklingar ♥ läs ifall ni vill,

tjejer, ni fattar nog inte hur jävla mkt ni betyder för mig. de är ni som alltid får mig på grymt bra humör, hur jävla dåligt jag än mår. jag vet att jag kan lita på er i alla lägen & att ni alltid ställer upp. även om vi har de skit ibland & även om saker blir upp&ner så klarar vi oss igenom de, de för vi alltid. jag vet att de har varit en sjuk vecka. vet att den har vart hemsk & nästan omöjlig  att klara sig igenom. jag vet att de har kännt som om allt har varit dött & helt omöjligt att få tillbaka. för vissa kanske de är så för andra inte. men tjejer, vi har klarat de, fattar ni ? 
vi fixade de tsm. vi tog oss igenom de, kämpade även om de int var mkt att kämpa för. men kom igen, utan varann hade de int gått. men vi ställde upp, hela tiden var vi där för varann. vi kanske  såg ut som skit, mådde som skit, kändes oss som skit, men svek vi varann ? nej, vi fanns där vid varandras sida hela tiden. om vi inte hade varit vi nog kanske inte tatt oss igenom de. men ni fattar inte vilken sjuk känsla de är att veta att man alltid har vänner med sig, i alla väder & kläder. att de alltid finns ngn som man kan gråta hos, man kan skratta hos & som  man kan gnälla hos. ni finns alltid där. jag  vet att jag kan ringa er mitt i natten en onsdag eller sju på morgonen en lördag, ni svarar alltid , & ni lyssnar alltid. de är så jävla skönt att känna att de finns sånna. för de finns människor som inte är värda någonting, vi har fått reda på de nu i veckan. men jag vet inte ens om jag är värd att ha sånna som er. helt ärligt, är någon värd er ? för ni är så bäst !
visst, ibland är ni sjukt irriterande & man känner för att slå till er, elr ibland är ni så blonda så man undrar om ni ens vet vad ni heter, men de är så lite om man jämnför hur mkt ni ger mig.
jag vetefan hur de hade sett ut om jag inte hade haft er att prata ut med. att skratta med tills man inte kan andas.
gråta med tills man inte har ngt vatten kvar i kroppen. att busa med & göra så dumma saker så man i efterhand frågar sig varför men inte har något svar på. att göra saker utan andledning med. att driva med. att förlåta.
när jag tänker tillbaka på våra minnen så kan jag bara skratta. josefina, minns du när vi skulle åka skidor ? elr den gröna smeten ? elr när vi dansade till fjortisdunk i bara trosor & bh ? elr rebecka, minns du när vi lekte top model ? elr när vi släpades efter dina hundar ? moa kmr du ihåg när vi va tvunga att kolla sällskapsresor så att vi överhuvudtaget vågade vara ensamma i ett rum ? elr olivia, minns du våra kuddkrig ?
jag har gjort så många otroligt sjuka saker tsm med er, & mer ska de bli !
jag vet helt ärligt inte hur jag skulle klara mig utan er tjejer, ni betyder allt för mig,
ÄLSKAR ER
MOA♥JOSEFINA♥REBECKA♥OLIVIA












/e♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

aw älskling, jag skulle vilja skriva exakt samma sak. du betyder så sjukt mycket för mig och att du ens står ut med mig ibland när jag är så jobbig och gnällig, jag fattar det inte.

åh våra snygga poser när vi lekte top model, HAHA asfina minnen. <3

ni är så sjukt underbara och snälla och fina, jag är himla stolt över att ha er som vänner. vi klarar allt, m'key? älskar er. <3

2010-11-23 @ 18:16:06
URL: http://whitewhales.blogg.se/
Postat av: oliviiaa

ååh älskling!!

började nästan lipa när jag läser denna texten! du betyder så sjukt mkt för mig !

fatta vad jag ää glad att jag har er och att jag ens får vara kompisar med er;) ni betyder guld för mig, och jag älskar er enormt mkt!!!

finns inga ord för er tjejer, ni ää BÄST!!

2010-11-23 @ 20:33:19
URL: http://oliviasannalinn.bloggplatsen.se
Postat av: josefina

älskling!

nu betyder allt för mig utan er hade jag inte pallat.

alla våra minnen är fanemig helt oslagbara! :D

hahaha ni är bäst helt enekelt bäst utan er ingen jag <3

2010-11-24 @ 17:05:05
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/
Postat av: moa<3

ellebebe, du fattar inte hur mycket du betyder för mig?

jag vet att jag kommenterar lite sen men jag har inte sett de fören nu, men gumman, jag älskar dig verkligen, jag finns för dig i vått & torrt, just precis nu, behöver jag dig & jag tror du behöver mig?<3

älskar dig gumman, du kan prata om allt med mig & jag kan prata om allt med dig, du är så jävla underbar, de finns bara en ella!

& den ellan ska vi va rädda om!

vi har sådana underbara minnen, minns du när jag skulle rida? ;)

lr när jag sprang in i dörren? o:

haha, & gud ja när vi såg på sälskaps resan efter vi hade sett en äcklig film :c

jag minns att vi vakna av att vi hörde samma låt om & om igen!

HAHAHAHAHAHA!

gumman vi ut klassar allt & alla, ÄLSKARDIGELLEBEBE!!

seriöst utan dig är jag inget, du är fan underbar gumman, lyckas allt få en att må toppen, älskar dig raring *: <333

2011-01-24 @ 01:54:31
URL: http://moaprinsessankrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0