ruubrik ?

söndagen spenderade jag hemma hos nora som jag sov hos i lördags. i lördags va jag dessutom i fg. va int så många där men de funka. vi körde pingis & tilda va proffset alltså, haha jag sög (a)
aja , sen så hade vi elr dom snöbollskrig, försökte la mest hålla fred med alla stora killar ;)
sen va de meningen att jag & nora skulle gå hem (!) men så kom hennes pappa endå så vi slapp (a)

imorgon blire säkert josefina som vanligt på måndagar, vi har endel att snacka om här tjejen ! 
amen nu blir de en hiss & diss (Y) 


ÄKTA KOMPISAR 
hur fan skulle man överlevt utan vänner ? 
man har kul med dom, man kan lita på dom & man vet att dom alltid ställer upp. lovely ♥ 




LÄRARE SOM TROR ATT DOM FATTAR NÄR DOM INTE GÖR DE
asså om man har ett problem & börjar grina pga de i skolan och så kmr de massa lärare och vill veta vad som har hänt och man vill int snacka om de, men så tvingar dom ur en de iaf och då om de äe tillexempel om en kille oso säger dom, jaa, jag förstår oso tror dom att dom gör allt bättre men de blir fan int bättre. så sluta med de, snälla !

/e♥


Kommentarer
Postat av: Michaeljeanett

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-11-05 @ 12:15:17
URL: http://michaeljeanett.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0