sämsta läraren nånsin ?

bara jag som tkr att fredrik dahl är en awesome lärare!? elr så va de inte så nä ;)
seriöst, de äe ju bra om han berättar att vi håller på med ett praktiskt prov när man sitter & arbetar osen när de äe 5 minuter kvar DÅ säger han: ni vet att detta äe  ett praktiskt prov som jag ska ha in om 5 minuter, tror ni att man har hunnit skriva klart då ? nää !:o *suck*
jaja, måndag i dag då, äntligen , haha nä nu får jag sluta med sarkasmen här va !
men hade nog inte överlevt dagen om inte lilla söta josefinabarbie hade vart med mig, finns nog ingen som kan göra skolan till en lekplats som vi kan !;)
idag så blir de att passa syster & kanske städa rummet, skulle behövas !(A)
men här kmr lite random bilder , insåg att jag int hade lagt upp ngra, så här kmr lite :D
puss
/e♥




söte trassel !♥













haha ser ni de sexiga sträcket i min panna ?;)



Kommentarer
Postat av: Felix !

ahja, fredrik dahl är då fan inte dålig :O

jag har aldrig vart med om någon bättre lärare än honom , jovisst, han kan bli pissed off , men han lär ut som en gud, så klaga fan inte ;)

2010-11-22 @ 20:10:28
Postat av: Anonym

hahah sträcket har ja ggjort (A)

fan att vi int kunde va :o <3

2010-11-22 @ 20:12:14
URL: http://prinsessanhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0