dance the night away

halloj reeeaders :D
jag vet att jag inte har uppdaterat bloggen så bra nu det senaste men har faktiskt vart ute som man ska i detta sjuuuuka sommarväder ! ♥♥
så här kommer dom senaste dagarna ;

måndag:
vart det finalmiddag med halv åtta hos mig :) jag & olivia gjorde maten och den blev riktigt jävla god faktiskt ! dock vart det julia och linn som vann, grattis till dom ! :D

tisdag: drog jag till sjuntorp och lira fotboll med massa goa människor, sen drog jag till linn och vi gick 5 km ;)
sen på kvällen kom samma folk till linn och vi kolla en film, myycket trevligt där ! :)

onsdag: spenderades hemma först, fixade med lite saker & sen drog jag på träning , fast det va faktiskt inte så kul för va på sämsta humöret :S

& nu sitter jag hemma hos nora :)
men ni får ha en kulig kväll , pusshej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0