everybody just have a good time

hej tja hallåå <-- min & olivias & josefinas grymma hälsning ! ;)
vad har hänt idag ? mjaae inte mycket, vart med nora , lagat mat (SJÄLV) duktigt ! ochsen en grymt mysig ridtur med ina och amanda :)
sitter just nu här & dunkar lite musik & funderar lite , ska nog dra ner och käka, svääälter ! :o
blandannat funderar jag på om jag ska dra till Turbin 6 maj ? kan inte bestämma mig om det värt att gå , alltså det är fett naajz att dansa med mina brudar ochsånt men alltså det kommer ju 50000 killar hela tiden ? haha, jaa killar!!
näämen man åker la fan inte dit för att skaffa nån random (OKÄÄÄÄÄND) kille som man ska strula lite med ? nej Big euuuuw på det ! :o
men tjeeejer & killar vilka ska dit ?!? :D
ahjaa, nu skriker min mage på mig att om den inte får mat nu så går den sönder elr nått, så det är bäst att jag käkar nått (a) :o
btw, keep looking for nästa inlägg för då ska jag berätta om min, olivias & josefinas dröm som vi fantisera om när vi fick hem till olivia i onsdags ! ;) det vill man ju bara inte missa !
pusshej ♥
i follow, i follow you deepsea baby, i follow you ♥

Ella Poppy Lundgren <--- facebook för er som har missat det ;)
förra gångens turbinoutfit , :)

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa§

Allt bra idag då? :D

2011-04-29 @ 15:07:29
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0