G R Ö N T & U N D E R B A R T

haaallåå där ! :D
vet ni hur grönt det är ute eller ?!? det är helt sjukt underbart, muuums jag gillart ! ♥
första dagen i skolan idag oxå, helt okej faktiskt :) kul att se alla igen men saknar dock redan sovmorgonar och sena kvällar :(
men jag vaknade 5 imorse, helt galet ! :O så hade gött med tid att  fixa till mig & allt sånt där som måste göras ;)
resten av dagen ska jag ba softa & rida sen lite senare, när det inte är så varmt :)
måste nog städa rummet oxå -.-'
men jajajajajjaa, nu ska jag.... göra nått....tror jag ivartfall ! ;)

här är iaf veckans planer !

ONSDAG -
elevens val
fotbollsträning

TORSDAG -
noraa ♥
plugga spanska
rida

FREDAG -
rida
öppen för föslag ! ;)

LÖRDAG -
match ( vi ska såååå vinna ! )
valborgsgrej

SÖNDAG -
soofta
rida


ungefär så ser veckan ut, sjukt soft om du frågar mig :)
men det är så det ska va,
pusshej hörs !




Kommentarer
Postat av: iinka booiii HAHA

Du får släpa dig t grannarna på söndag ? ;)

då kommer jag iaf t ina & Nora ! ;) ♥



2011-04-26 @ 17:19:17
Postat av: Amelie

fredag - mig ♥

2011-04-26 @ 17:23:47
URL: http://ourhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0