i can't enough , i can't stay on the ground

tjoo blogglääsare ! :)
är på suuperhumör idag, beror nog på vädret ? det är gaalet underbart ! ♥
& att det är fredag äntligen ! fick sluta halv 12 idag och slapp 70 minuters svenska, mhm sweet !
så nu sitter jag här och om nån timme kmr ina och vi ska dra ut till hästarna :)
sen har jag fotbollsträning, alltså vi har träning en fredag ?? s e g t !
kvällen avslutas iaf hos Amelie (y)
ahja, nu ska jag .... ta & sätta mig på trappan med en skål glass tror jag faktiskt, pusshej !
jag svävar på mina moln i min egna himmel,
jag är min egna sol nu, jag kan ge mig ljus igen,
jag vet vart jag ska ta vägen, jag har hittat tillbaka,
jag mår bra här,
& här tänker jag stanna här, precis här



OUTFIT IDAG (cambild)





tröja: london
ginalinne : gina tricot
jeans: lager 157





Kommentarer
Postat av: rebecka

hahahahahahaha

"ginalinne : gina tricot"

NÄHÄ? ;) ♥

2011-04-09 @ 23:40:03
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0