just dance, its gonna be okey

tjeena läsare ! :) 
idag är det måndag för er som har missat det , inte så jättebig like på det men ahja, klagar inte på vädret iaf !
efter skolan drog jag hem till mormor & käka osen till linn osen åkte jag , linn och olivia på domarutbildning , :)

snaart snaart snaart är det påsklov btw !! :D
kmr bli galet härligt, hoppas det är såhär fint väder på lovet oxå ! ♥
& så måste jag & josefina slita röven av oss med våran rapport i so:n så vi slipper sitta med den på lovet :O
ett väldigt stort minus är att min kamera cpar så kan inte ta kort på den fina våren :(:(
men om någon vet vad som menas / vad man ska göra om det står att ditt minneskort är skrivskyddat kommentera gärna så jag får veta !
lutar åt att jag får lämna in den på laging igen -.-'
men nu så ska jag dra ner & ta lite käk ithink ochsen kallar duschen :)
pusshejs på er ! ♥



linns underbart goa , gula tröja ♥



Ida om fotboll , fotboll, ännu mera fotboll !:

Vilken fin bild, har du tagit den? :)

SVAR: det var någon förälder som tog den, men tack så mycket ! :)

Kommentarer
Postat av: Amelie

ta med dig kameran när du kommer hit nästa gång, det går lätt & fixa ;) ♥

2011-04-11 @ 20:44:01
URL: http://ourhorses.blogg.se/
Postat av: Felix !

Det skrivskyddet beror ofta på att du har spärrat det på något vänster. Kan alltid pröva och gå in på egenskaper på ditt minneskort vid datorn och kolla runt efter något där det står skrivskydd och ta bort det, eller så om du kanske har ett Micro SD minneskort så behöver du en adapter till datorn, den adaptern brukar ha skrivskyddsspärr. :)

2011-04-11 @ 20:48:39
Postat av: Linn

Haha, min lilla tröja ;) med nummer 9 på ryggen! fast coolast är ju Magnus Grönvalls atograf!<3

2011-04-11 @ 21:20:11
URL: http://Oliviasannalinn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0