mmmmmmhhhmmmm !

tjeeena sötnosar ! :D
träningsdag idag, (igen) fast bara med tjejerna denna gången :) blev en 5-kamp & det vinnande laget skulle bli upppassade av dom förlorande, & jaaa jag förlora så jag är slav i en månad , sköjj ! (y)
vi skulle oxå rösta fram en lagkapten och gissa vem som vann ? (a)
mmmhm jaaag ! :D respekt elr vad ! ;)
plus att vi fixade nya tröjnmr så har numera nmr 10 , fett naajs !
men nu blire att hoppa in i duschen och sen drar jag mig till sjuntorp och träffar lite goa bruudar :)
pusshej ♥
lite bilder som inte alls har något med texten att göra utan bara ska vara med










do you see what we have done ?
we're gonna make such fools of our selfs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0