my milkshake bring all the boys to the yard

there like , it's better then yours
& damn right, it's better then yours

wow ella bloggar, ge henne en medalj elr nått ?! :D
haha nämen haalloj folket , hur har ni det ? kände att det va dags att uppdatera..... ;)
kom hem för ngra timmar sen & nu bara jag softar i min säng & känner mig sjukt glad för det är påsklov vilket betyder att vi slipper skola & tidiga morgonar i en vecka ! ♥♥
idag är det egentligen träning men jag ska nog inte gå för har känt mig så sjukt trött dom senaste dagarna, igår somna jag lixom mitt på dagen, det händer aldrig !
+ att jag har ont i mina stackars ben, haha :=)
ikväll drar jag till nora , ääääntligen ! för längesen jag träffade den bruden ! :(
så aaah, nu vet ni att jag lever ivartfall & jag ska bli bättre med bloggandet, jag lovar ! :D
pusshej sålänge då !
london outfits där dom passar som bäst, på london bruuuudar vafan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0