i like the way, the way you shake your ass around me

hallå hääärliga & regniga tisdag !
jaa, jag gillar när det regnar, känn på den :)
skola idag, wooow skräll men ändå ! slutade 1 iaf men stannade kvar och skrev källkritiken till mitt och jsoefinas soarbete som ska vara klart på fredag (!!!!!!) duktig man kan vara , ohja =)
känner mig förövrigt i stort behov av en annan telefon , min suger :( + att ibland slutar endel knappar fungera ! :O
inte bra, hehe ...
men nu måste jag ut till hästarna, vi hörs senare elr nått ! :) ♥
OUTFIT






'

jeans: london
tröja: london






i like the way the way you shake your ass around me
i like the way the way you swing your hips around me
babe babe babe i want you to swing your hips around me




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0