sommar, sommar och sol, havet och vindar som doftar kaprifol

SOMMAR !?!?
jag tror det , för så sjukt gött väder som det har vart idag finns inte ! ♥♥♥♥
& passar ju sjukt bra att vi hade träningsdag med p14 i den goa solen oxå !:)
som förövrigt vart riktigt roligt, vårat lag vann matchen med typ 4-0 elr nått, bra spelat killar & tjejer !
sen så vart det typ nån 5-kamp, & då kom det laget jag va med i 3a , vi hette ökenbollarna av nån andledning, haha. det va jag, danne, tobbe berntsson, tobbe nordh, ida j och elwira :)
tobbe & jag sög på blindboll , haha !
har tyvärr inga bilderr från  dagen men ska se om jag inte kan sno ngra från olivia ;)
men nu faktiskt ska jag hissa & dissa :)
- lördag den 9/4 - underbart väder, grym dag förövrigt ! ♥
- tobbe berntsson - för han gjorde 59 kickar och då sög vårat lag inte såå jättehårt ;)
- fotboll - big love !! ♥
- sunlight - älskar dig gulleponny !
- sommar - H J Ä R T A
- bästa , finaste vännerna - älskar er killar & tjejer ! ♥
- hes röst - sååå hett, elr hur ?!?! :D
- att vara rastlös - vilket jag är nu & det suger hårt ...
- att vara ensam - haha snyft :(
- att bo långt åt ******* ut i skogen - iblannd skönt & ibland sjuukt segt..
- att jag inte kan kicka - stort minus !!
ha det gött nurå ! ♥

Kommentarer
Postat av: josefina

hahaha hesröst och rökare lr hur var det ;))))<3

2011-04-10 @ 21:34:03
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0