talking to the moon

hejhej bloggen :)
här sitter jag & lyssnar på en av mina favoritlåtar ; roadside - rise against & fick se att jag hade 
lääääääsarrekord nu juee , keep it up , keep it up !♥

ivartfall, jag har inget intressant att blogga om idag så aaa, ni får en veckoplanerare :)
Tisdag: rebecka, jogga !
Onsdag: träning !
Torsdag: sunlight !
Fredag: sunlight, amelie !
Lördag: fotbollsdag med p14 !
Söndag: sooooooofta !?
jao, ser ut att bli en sjukt bra vecka iaf, ska ba överleva skolan =)
ahja, pussgodnatt !♥
haha, bara för att den va sjukt söt på nått sätt ! ♥
jag saknar dig syster, vart tar du vägen nu för tiden ?
älskar dig meeeest i världen, you know that !
& jag åt upp eran glass ! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0