u just gotta ♥ us

hejhej , sorry för den sämsta uppdateringen men jag har inte vart hemma så nu ska jag berätta för er vad jag har gjort i helgen ! ;) 

fredag: började jag med en heldag i stallet med ina. vi grejade med dom hur längesomhelst & det vart sjukt myys säger jag vara :):) sedan drog hela familjen lundgren hem till ina & noras place och käka middag och sen kom Amelie och hämta mig och jag sov där , joar sov oxå där :)
Amelie brottades med mig as usual :(:(
lördag: jag vakna hos amelie, det va sjuuukt varmt ._.'  sen så lekte vi lite & sen drog jag hem och red , sunni va sjuuukt grym !♥
sen så kom Amelie igen och vi hade jätteroligt & vi sjööng , såååångfåglar (a)
aa , det vart min helg, = u n d e r b a r  (L)
pussgodnatt readers =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0