you can count on me like 1 2 3

hmmm.... kanske dags att uppdatera nu ?!? elr vad säger ni ^^
men alltså det är inte jäättestor idé att uppdatera om man inte har något att skriva om ?
ahja, nu får ni iaf ett inlägg :):)
& faktiskt tänker jag hissa och dissa , sådeså !
- vårkänslor - bara jag som har det ?? det känns lixom i hela kroppen & jag bara svävar på moln ! underbart !♥
- musik - hjälper så mycket, genom allt  ♥♥
- ''stora famijen'' - förstår att ingen fattar detta men en stor hiss till det för , aa ni är bäst !!
- william hedman - bara för att han ville bli hissad & för han är söt ! :) ♥
- tajta jeans - sjuukt snyggt, &&&&&& man får snygg rumpa !! :$$
- att jag inte är lika mkt smsberoende - det är ju great ! jag börjar få mitt liv tebax ? ^^
- hejduk - k ä r l e k ♥
- minnen - så fint , jag vet inte varför men det bara är det !
- chasing ghosts - nomy - min favoritlåt just nu, hjärta !
- sova - goooos !!
- A Day To Remember - sjukt bra band som jag älskar ♥
- folk som överdriver - finns inge mer störande än folk som överdriver sina känslor, som klänger på allt och alla bara för att känna sig lite uppskattade. lägg ner bara !
- skola - ge mig sommarlov & frihet tack ?
- att inte ha tid - när allt är så jävla packat att man inte hinner andas, pallar inte det alltså !
- folk som inte förstår när det är dags att sluta - när det går för långt, då kan det fan gå illa..
- att gå upp på morgonen innan klockan 10 - värre lidande får man leta efter !
- att inte ha nån glass hemma - jaa, glass är mitt liv, :):)
- att vara rastlös - jobbigt som fan..!!
when darkness falls , when she's alone , who can she tell , it hurts like hell

she close her eyes , into the dark , away from this life , away from the light




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0