your word is like a poison

tjeeeeena folk !
elevens val idag, fett chill med kunskapsverkstad (=matteläxa, softa inte göra något) & sen fotbollsturnering, sämsta laget men vafan , man kämpar la på som en annan superman ! ;)
sen drog jag med olivia hem & josse hängde på oxå, där käka vi glass & bara dog i soffan för vi orka inte göra någonting (a) sen vidare på träning, ajajajaj det kommer kännas fett i mina ben imorrn ._.
ahja, tänkte hissa & dissa nu ochsen så går jag och lägger mig !
- att denna veckan har gått sjukt fort - redan torsdag imorrn, & sen fredag !! ♥
- att so skiten är klar nu äntligen - efter mycket slit lyckades jag och josefina få ihop en rapport, om den är bra ? spela roll, det är klart nu iaf !!
-lousie lönn - för att hon kom till träningen , du saknas i laget tjejen, puss  ♥
- min goooa fårtröja från london - lovelyyy
- nomy - gryymt band ! :D
- dannes spotifylista - nördar den just nu, soooftisch ! :) ♥
- att jag börjar bli bättre på matte fan - yeaaaahh nu är jag på g alltså :D
- att det är 7 f**king veckor kvar till sommarlovet - räknar dagar räknar dagar ...
- att solen försvann ???- vart tog den vägen ? det va ju så gött..

- att gå upp halv 7 - d ö d bokstavligt ...

- att jag saknar london - jaaa, jag längtar efter lite storstadspuls ;)
- att min röst låter helt failad - hörde mig själv på en film förrut, jag låter ju helt sjuk ! :O ._.''
pussgodnatt på er :)♥
-

Kommentarer
Postat av: Louise

Ellaaaaaaa, fy vad söt du är ;)

Det värmer verkligen att höra att jag är saknad !

Puss på dig oxå ! ;dd

2011-04-28 @ 17:16:55
URL: http://Lollofisen.bloggplatsen.se
Postat av: lisacorneliaa§

Allt bra? :D

2011-04-28 @ 17:58:33
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0