B O U N C E

Hey där, how's it goin' ?
Kom hem från Amelie för en stund sen, har chillat hos henne hela dagen med Singstar , dans och massa skratt, failers, brottning osvosvosv <-- en vanlig dag med Ella och Amelie.
Skola imorrn igen, mitt liv går under för jag har inget att ha på mig imorn, bli inte förvånade om jag kommer i underkläder, just saying !
På torsdag har vi Aronsson och grejer, ska nog bli helt okej om jag hamnar i en bra grupp oså ! :)
Slipper ju dom två jobbigaste dagarna på veckan så atteeee jag klagar inte !
Ahja , ha det gött ♥
Såhär brukar jag sitta och sjunga när jag äter frukost ♥

Kommentarer
Postat av: tilda

alltså HAHAHAHAHA man vill ju hjälpa henne lika mycket som man vill hjälpa barnen i afrika!!! <3

2011-08-28 @ 23:24:37
URL: http://thildahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0