FÄRGELANDA

Tillbaka nu igen från färgelanda, och god det rocka !
Massa fotboll, goa bruds & såklart disco hähä, jag , Tilda , Ellie och Josie hade det hela runt  oss, right girls ?! :D
haha lööösarna ♥
Iaf fotbollen gick la inte hel bra men dom två sista matcherna var guld, vi har aldrig nånsin spelat så bra !
Tvåa i B-final så atte nöjd iaf :)
Färgelanda är lätt sommarens , kanske årets höjdpunkt, åh det är så jävla kul ! Har du inte vart där har du missat nått alltså !
Hade med mig kameran men hann typ inte några bilder , blev totalt 6/7 matcher på 3 dagar för mig och Olivia då vi spela en match med 96orna också.
Kan inte röra mig pga sträckningar, stela muskler huvudxvärk , helt slut men ojojoj så vääääärt ! :D
Tack alla som gjorde Färgelanda till det bästa, älskar er bruds & grabbar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0