Morning !

Morning people, hoppas ni har haft en bättre natt än jag, (f u c k i n g f ö r k y l d n i n g) men var dock med Amelie vilket gjorde det hela lite bättre iaf :)
Igår så skulle vi träffat Mattsson och Jesper men så blev det inte för Mattsson och Jesper hade ingen hjärna så dom trodde inte att vi skulle komma... -.-
Så istället drog vi hem till Danne , jag, Amelie och Hugo och träffa han och Jakke , mys det med ♥
Idag så tänker jag bara chilla hemma och försöka bli frisk, vill ju inte komma och se ut som ett as på måndag med snornäsa och allt...
Tänkte också ta och berätta att Skype är mitt nya liv , kind off iaf så langa skypenamn till mig hörrni ! :D
Ha en go dag nurå ♥
Allting cpar nu så kan inte ladda upp bilder, varför gör det så mot mig.... :(

Kommentarer
Postat av: johanna ålund

johannaalund1



om du ville ha de förstås ;)

kram <3

2011-08-20 @ 15:16:13
URL: http://brunettjohanna.devote.se
Postat av: josefina

barbiejosefinaa , logga typ nu dör av tråk är fan döööö sjuk meed , synd om oss hörru!: *

2011-08-20 @ 17:20:45
URL: http://josefinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0