smälteridövarmarummet.nu

Hejhopp , sitter i mitt dövarma rum nu och dunkar skrillex - känns bra nu.
Har dock snutit ut min hjärna nu, lovar så tyvärr alla lärare jag kommer inte vara kapabel att tänka i skolan, skyller på virus...
Har inte jättemycket att skriva, tänkte jag göra ett videoinlägg förrut men kom på att jag ser ut som The Ring tjejen och låter som en man, så det sket sig totalt.
Jaja, jag bloggar väll mer idag iguess (har inte så mycket för mig direkt.....) så ni får ha det gött så hörs vi !
Btw så vann vårt lag igår, även om jag inte var med, grattis brudsss skönt att vi är tillbaka nu fan !! ♥♥♥
(mitt lag är bäst och jag älskar dom så mycket)
skrillex in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0