Vi kommer alltid ha Paris, den staden äger vi

Tjenare bloggen ! :D
Dagen idag spenderades i Sjuntorp med gott folk och avslutades sedan med träning , chillmode !
Har dock sjukt ont i halsen och har varit hes hela dagen, gått runt och pratat som en bäver, kul jao..
Skolan börjar om fyra dagar & jag har panik för jag hatar skolan. Eller, det är roligt och träffa alla varje dag , (även om jag inte gillar min klass sådära väldigt mycket) men alltså gå upp tidigt för att tvingas tänka en hel dag och sen äntligen få sluta men då gå hem och göra massa plugg & läxor ?!
Inte min grej, im telling you that...
Kände att detta inlägget blev långt men ahja, varsegoda ! :D
Dagens outfit :

Linne: Gina Tricot
Tights: ?
Ringar: Glitter & farmor (?)
+ en tofs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0