Kasst.

Alltså fyfan
Den dära Jonah killen som jag la ut igår på video, han hade bara ljugit ?
Jag satt ju där och lipa och allt och nu så såg jag förrut att han hade fejkat och typ hela hans skola älskar han?
Och i videon där han avslöjar sig ligger han i en säng, tuggar tuggemi som en cholle tillsammans med en brud ?!
Asså nä, det är inte okej, jävla fn3riuqbg3rgiuvf.
Tar tillbaka kärleken jag skicka till han. Så sjukt kass stil.
& han där killen som gjorde en video till han, som hade blivit mobbad ?!
Stackars han.
Så Jonah kan ju bara dra åt nfiurbfu3rgf.

Kommentarer
Postat av: rebecka

I agree, dock finns det ju massa fler människor som har gjort såna videos som har mått dåligt på riktigt också :C

2011-12-05 @ 19:41:31
URL: http://whitewhales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0