alla ♥dag ! who cares !

hejhej :)
har egentligen inget intressant att skriva men ärsh, kör påt ändå ! :D
först vill jag bara säga tack till dom som har , öhm brytt sig ? kan man nog säga trorja. men iaf tack så mycket allihop !♥
sen var det en sak till, har nytt besöksrekord oxå, helt sjukt bra jue !:O
alltså idag har jag vart värsta snäll ! jag har gjort en heldel goda gärningar faktiskt !:)
1. jag erbjöd mig att jobba själv i engelska uppgiften så att rebecka (som hatar att redovisa själv) kunde jobba me josefina och slapp va ensam.
2. sen lät jag kevin va jobba med mig med denna engelska uppgiften så han slapp va själv ! gullligt huh ?!
ohja, jag är snäll flicka !♥
men nu måste jag sova,  sjukt trött & har endå inte gjort ett piss idag, men jajajaja, så kan det va !
godnatt !:)


Ella Poppy Lundgren, nu kör vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0