badminton

mooorning där !
min farsa väckte mig i morses klockan 10 (-.-) och ba: jag har hyrt en bana så nu ska vi spela badminton !
bara lite så random ??
men ajajaja jag säger inte nej till ett träningspass dirr !
sen får vi se vad dagen bjuder på, ikväll hoppas jag på att vi ska fixa ihop min garderov, kommer bli fett people !;)
btw det blev inga bilder igår för kom på när jag hade satt mig vid datorn att minneskortet till kameran var hemma hos nora & just då orkade jag inte gå 100 meter !
såå jag får helt enkelt fixa bilderna ngn annan dag, hehe ;)
men nu måste jag dra, pusshejs sålänge !

btw finns på mobilen !♥

losing my side,
losing my mind,
wish somebody could tell me i'm fine


kände bara för att lägga ut 2 bilder på min älskling ♥



är jag inte helt sjukt skillad som ger min häst morötter/godis ur min egen mun ?:O
jooo, det är jag !;)


Kommentarer
Postat av: Ina

min ide med moroten ;)

2011-02-23 @ 12:05:43
URL: http://hoarsely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0