Dag 1 - Om mig

Jag heter Ella Poppy Antonia Lundgren.
Jag är en rätt så utåt person som gillar när det händer saker, sitter helst inte hemma & degar. 
Mina kompisar betyder alltet. Jag har massor med fina vänner som är värda dö för & som jag vet jag inte klarar mig utan.
Jag älskar att sporta, chilla i stallet & självklart spela fotboll !
Min ponny Sunlight är mitt hjärta ♥
Jag är en rätt så virrig person som inte riktigt har fått koll på mig själv och mitt liv. Jag har just nu ingen koll alls och jag pendlar mellan massa olika saker.
Jag är oftast en riktigt glad & framåt tjej men ibland hamnar jag i rejäla svackor. Jag har humörsväningnar så det visslar om det ibland & blir ganska lätt svartsjuk.
Men för det mesta bara jag kör på & tar allt som det kmr.
Jag gillar att umgås med människor där det inte finns så mkt krav & man kan vara sig själv med.
Sommaren är mitt paradis !
Jag älskar att vara fri från klockan & att känna mig fri.
Jag är stark i mig själv och ödslar inte energi på onödighet.
Har dock väldigt lätt att trassla in mig i mina tankar ibland.
Jag är en rätt så oseriös person med sämst humor, endel snuskiga kommentarer här & där men på det hela är jag la rätt nöjd med mig själv, lixom jag har ju inget annat val än att leva med mig så lika bra att man börjar vänja sig !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0