du kan sluta och leta det finns inga fel

torsdag = 1 dag kvar tills imorgon = fredag = helg = ingen skola !♥
haha, bara jag som ser fram emot fredag när det är måndag ?(a) finns fanemig inge bättre än fredagar !

alltså fatta att jag dog imorses elr ?! det snöa ju förfan ! snön hade ju försvunnit nu äntligen, oso ba man vaknar upp och hela jävla landet är vitt !:O det är inte okej ! blött, kallt och äckel, jag vill ha vår nu ju !
ellas dag förstördes pretty hard jaa...

nej , vad gör jag vid datorn, måste fixa lite saker inför turbin imorrn jue !:O
juste, det är turbin imorrn, :) kmr dra med josefina hem dirr efter skolan, tror oscar skulle med oxå, oso ska vi fixa iordning innan osen drar vi !
men vafan ska man ha på sig !?:O och hur kmr vi hem nora ?:O
haha jaja, det löser sig nog :)
tänkte köra på lockigt hår imorrn, hoppas det blir bra !:)
puss & kram !





2 random bilder, ohja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0