du var min dröm, men drömmar försvinner när man vaknar upp

jag fortsätter vända mig om men du finns inte där, jag fortsätter leta men finner ingen mening att vara här

Kapten Röd är min gud just nu.
lördagen har vart seg x1000, hoppas på att kvällen kan bjuda på något bättre !
mitt humör ligger på -noll och jag tvivlar på att något kan ändra på det idag, är en sådan dag helt enkelt.
om inte någon vill köpa mina känslor ? dom är billiga lovar ! det skulle göra allt så mycket lättare om dom försvann faktiskt..
men jajajajaja, nu ska vi inte deppa ihop här va, om man ser allt från en speciell vinkel och blundar med ena ögat och sen blundar med det andra ögat och försöker stänga utan all längtan så finns det faktiskt en ljus sida med detta !
men nu kom nora sötnosen hem så ska försöka pigga upp mig själv & ha sådär awesome som ba vi kan !♥
puss !

wille, i know u just loooove my dancemooves !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0