kan du se mig ?

du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar, annars måste dina speglar va skeva för smala ting verkar bli breda

shuueee !♥
igår gjorde jag tog jag ett snack med mig själv, jag vet det låter cp att säga att man snackar med sig själv men nu var det det jag gjorde och verkligen det som behövdes !
för jag var påväg att sjunka riktigt långt ner, men tänker inte låta det hända !
så jag tog tag i mig själv, sa till på allvar & skärpte mig !
visst, det blev kanske ingen stor förändring men det blev en förändring iaf och det var det jag var ute efter.
allt som behövs nu är att jag lever upp till det jag har sagt, för tro míg det är lättare att säga än att göra !

tack så jättemycket för stödet, att du orkar lyssna & framförallt att du finns & du hjälper mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0