läggdags för denna tjejen !

yesbox, nu äre nog dags för mig att joina sängen, ska bara dricka upp min cola !
nån mer än jag som bara äälskar cola ?!:O
finns inget goare än det !♥
såå vad har hänt idag ?
joo, jag spenderade mer än halva dagen i soffan och vred mig i plågor, hade så jävla ont i magen så ni fattar inte !  trodde jag hade fått typ blindtarmsinflammation elr nått :S
men sen gick det över efter typ 3 timmar, ursh hemskt !
sen så ut och rida och avslutar med en middag hos nora, riktigt trevligt med suupergo mat, det gillar vi !:):)
nämen ni får ha en grym fredagkväll dudes !



rejält gammal bild, men bara för att vi är söta så bjuuuder jag :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0