miercoles !

hähähäh, vart tvungen att skilla lite och skriva onsdag på spanska !;)
aja, fett seg dag, förutom att vi slapp svenskan för vi skulle ha disa ! och för er som undrar, disa är typ en kuratorgrupp för tjejerna i våran klass där man ska lära sig att kontrollera stress & tänka positivt, (y)
haha lyckades lura Danne att det var min moster, haha ! han är allt gullig den pojken !
ahja, idag så är det träning, wohoo !♥
hihihi nu är det bara 2 dagar kvar tills det är helg !:O love it !
taggar denna helgen som fan !
men oxå är det bara en helg kvar tills jag & nora drar till london !♥♥ haha ni har nog hört det ett antal ggr nu men jajaja (a)
nejmen nu måste jag käka, hungrig som fan !:O
BIG HUGS !



bara för att jag saknar detta massor & vi är så sjukt heta & alla älskar oss !♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi kör på nästa år också eller? ;)

2011-02-11 @ 18:41:43
Postat av: svar till sandra

om vi gör !:D

2011-02-12 @ 10:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0