morning !

imorse vaknade jag på soffan, intrasslad i 2 filtar med noraa i andra änden av soffan. bekvämt ? not at all !
men igår så låg vi vakna hur längesomhelst och kolla en film, tusen gånger starkare, hette den :)
idag så blir det eventuellt att dra med mamma till ikea ifall jag orkar (a) men ska få en ny garderov så kanske borde åka med...... men nääääe jag orkar nog inte !
intressant inlägg här känner jag men ajajaja ska nog återgå till attt kolla top model !
puss sweeties !♥

time to step it up, ohyes work it !

Kommentarer
Postat av: noris

tusen gånger starkare?! kan ni låna ut den till mig?! jag har läst boooken & måste se den , typ !!!!! :O <3

2011-02-22 @ 20:49:15
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0