Noraa Emanuelsson, ♥

Noraa Emanuelsson, min grymmaste syster !
vart ska jag börja ?
du får mig att må sjukt bra för det första, du får mig alltid på asbra humör & får mig alltid på något sätt att le.
hur jävla surt allt än är så får du mig alltid att tänka på annat. du fattar inte alltid, men det är bara bra för du lyser hela tiden & det hjälper i alla lägen !
du är, helt jävla galen , alltid glad & asfärglad hela du. riktigt fin, & med någon underbar, sjuk förmåga att få mig på topp alla dagar.
vi kanske inte pratar om allt med varandra,  men vi märker ändå av precis hur den andra känner sig.
vi är sjukt öppna även fast vi inte visar det så bra. men det spelar ingen roll !
vi hör typ ihop på något sätt, jag menar, inget bråk på 10 år, något speciellt är det ju !
vi lyckas alltid ha roligt, jag tror fanemig att vi skulle kunna ha kul även om vi blev satta i ett vitt rum utan något i, jag menar ta tillexempel flygplanet ? vi satt i varsin stol och grät av skratt !
du är så jävla go hela du !
jag vet att jag kan lita på dig till 1000, vet att jag alltid kan gå till dig om det är något, & jag vet att jag skulle nog inte klara mig så här bra om du inte fanns !
jag kan helt seriöst inte tänka mig ett liv utan dig. utan det vi har nu. äkta, det är fan vad vi är !
för vi vet ju exakt vart vi har varann. vi känner varann ut & in.
vi hinner inte säga klart våra meningar innan den andra fattar, vi skrattar åt samma saker, tänker samma & säger till och med samma saker samtidigt. minns du spegeln i london ? smilet där, exakt samtidigt !
jag menar, vi har våra grejer som ingen annan fattar och som är så sjukt roliga och speciella.
det är lixom vi i allt !
vo bor hos varann, vi träffas nästan varje dag åtminstone en stund, vi smsar när vi inte träffas och ibland är vi hemma hos varann när den andra inte ens är hemma. det är sjukt men vi är en familj nu. 2 år med bara 100 meter emellan gör mycket för vänskapen alltså !
det är jättesvårt att beskriva dig & det vi har i ord, eftersom jag inte har tillräckligt bra ord så gör det ju bara det ennu svårare, men vi vet båda två att vi är grymma, right ?
att det är vi, det kmr vara vi för alltid !
för det måste det, du är en sjukt stor del av min värld, en del som är galet viktig för mig !
du anar inte, men det är du !
du betyder noraa, fett mycket, kom ihåg det !
Jag Älskar Dig Noraa Emanuelsson, och jag hoppas du vet det !♥♥♥♥









BÄST AND U KNOW IT !


Kommentarer
Postat av: bohlinaren !

aaaaaaaaaaaaaaw ! ♥

2011-02-22 @ 09:17:36
URL: http://bohlinarens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0