sextondeiandratvåtusenelva

jag trodde jag skulle dö när jag vakna imorses, guuuuud, ingen bra start på dagen alltså !
men sen blev det smått bättre, återigen slapp vi svenskan för DISA, really naajs !♥
sen drog jag hem till nora & käka osen stallet :) och nu sitter jag hemma hos nora igen (a)
ska inte träna idag för är förkyld, det suger !
men vill inte bli mer sjuk för drar ju till london på fredag !:D:D:D:D:D
segt att vara sjuk då lixom !
asså det är sjukt vad jag har ont i min fot !
har ett skoskav från turbin och idag trampa en idiot på min fot precis där det är så när jag skulle ta av min strumpa satt den typ fast i såret så det börja blöda och vara oshitt, det gör ont :(
jajajaja, nu ska jag sluta , detta inlägget börjar bli en novell typ !
pusshej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0