wonderchild

shoobre !
jag är sämst på att uppdatera, inte bra, måste göras ngt åt ! men jaja, igår så drog jag med hem till felix, really naajs !:) fast trött som fan vart jag, haha somna nästan (a) socialt !
idag så blire att tagga träing, äntligen ! förlite att bara köra 1 gång i veckan alltså !:O
segaste dagen på länge idag alltså, inte bra. kändes som om alla hade enegri utom jag, & såklart har alla ryck och där sitter man med sämsta humöret och försöker överleva, visst låter de kul ?:) faast nä !
men nej, nu får jag fan ta och pigga på mig, humöret ligger på 0, får ta och käka lite socker elr nått :)
btw, jag ångrar mitt val att ta syslöjd pretty hard, jag är seriöst k-a-s-s påt, säkert väldigt kul för alla andra när jag får dampen på allt som går fel hela tiden, men inte lika kul för mig, jäävla skit säger jag bara !
aja, nu måste jag snart dra mig ut till stallet och fixa lite, puuss :)


bara för att jag och elinor är extremt heta, tiiisdag älskling !♥


fan, det finns inte det här, jag älskar dig mer än du fattar, alltså seriöst, du är mer än du tror för mig, jag förstår inte att du tror att jag skulle göra så, det kmr inte hända, lovar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0