blond !?

alltså omg ! idag har vart min blondaste dag hitills, :s börjar med att jag dricker ur ett glas som redan ngn har druckit ur, hur jävla äckligst som helst !:o sen så lägger jag kommentaren, din pappa måste skaffa ett liv ! när josefina är på tele med han, han hörde inte som tur va ;) ochsen ramlar jag nästan ner i ett hål i snön, & massa shit, herregud, inte bra detta ! min utveckling går neråt ?:s haha jaja, drog med hem till nora efter skolan, trevligt som vanligt, :) sen stallet med ina, haha fyfan vad kul, helt sick vart vi !:D
men nu blire sängen, puss puss :)
btw vet att uppdateringen suger just nu men har inget att blogga om så, ;)

he ate my heart,  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0